Coaching van je medewerker bij klachten

Je medewerkers staan in de frontlinie en dat kan betekenen dat er een kans is dat ze onderdeel worden van een interne- of externe klachtenprocedure.
Werkgevers hebben de neiging om te onderschatten wat het voor een medewerker betekent dat er klachten zijn over zijn functioneren intern of extern.

Je kunt je medewerker laten bijstaan door Vonkvorming in een interne of externe klachtenprocedure. Niet direct met als doel om de klacht op te lossen maar om je medewerker te steunen; te begeleiden en te helpen om een zo neutraal mogelijk positie in te nemen.

Om te voorkomen dat je medewerker ziek wordt, afhaakt of conflicten veroorzaakt. In een drie-gesprek stemmen we af wat je medewerker nodig heeft, wat voor de organisatie van belang is, welk tijdpad we gebruiken, hoeveel sessies we afspreken en hoe we gedrieën evalueren

Iets te lezen over Coaching van je medewerker bij klachten.

Gedachten

Wij mensen denken de hele dag, soms wel 70.000 gedachten per dag… En wist je dat we vanuit ons oer-brein geprogrammeerd zijn om juist negatieve

Ontspanning

Ontspanning is iets waar we in deze naarstig naar op zoek zijn. De zelfhulpboeken, coaches, retraites en therapiemogelijkheden vliegen ons om de oren. Zie in het woud van al dat aanbod en al die mogelijkheden nog maar eens te vinden wat bij jou past….

Alle thema's

Hey, is er iets waar ik je mee kan helpen?