Coaching voor jou als werkgever bij klachten en conflicten

Wil je je medewerker en je team op een constructieve manier begeleiden in een klachtenprocedure of een conflict situatie? Ik coach met regelmaat leidinggevenden in het communiceren, steunen, begeleiden en aanspreken van hun medewerkers.

Niets menselijks is ons vreemd: iedereen heeft een hekel aan conflicten, vind het lastig om feedback te geven of te nemen. Jij als werkgever hebt hierin een leidende rol op het werk. Aan jou de taak om samen met je medewerkers een klimaat te realiseren waarin jij en je mensen zich veilig voelen, waar ze open en eerlijk zijn en waarin jullie met elkaar weten waar jullie voor staan. Ik geef je tijdens de coaching concrete handvatten op het gebied van o.a. constructief leidinggeven, open en eerlijk communiceren, feedback (geven en ontvangen), conflicthantering. 

Iets te lezen over Coaching voor jou als werkgever bij klachten en conflicten.

Ontspanning

Ontspanning is iets waar we in deze naarstig naar op zoek zijn. De zelfhulpboeken, coaches, retraites en therapiemogelijkheden vliegen ons om de oren. Zie in het woud van al dat aanbod en al die mogelijkheden nog maar eens te vinden wat bij jou past….

Omgaan met lastig gedrag!?

Omgaan met lastig gedrag? Wat is lastig gedrag, is daar een definitie van te maken? Nee, ik denk van niet, want wat voor mij lastig

Alle thema's

Hey, is er iets waar ik je mee kan helpen?